Мета:

1. Збагатити арсенал методичними прийомами для розвитку мовленнєвих та інших компетенцій учнів, отримати практичні поради щодо планування та проведення інтегрованих уроків.

2. Ознайомитися з різними методами вивчення множення, зробити процес вивчення множення цікавим та доступним для учнів.

3. Навчити учнів обчислювати площу та периметр геометричних фігур, отримати практичні завдання та вправи для закріплення знань про площу та периметр.

4. Ознайомитися з методами розвитку емоційного інтелекту у дітей, навчити дитину розпізнавати свої емоції та розуміти їх причини.

5. Навчитися використовувати рефлексію для покращення навчального процесу, опанувати методи надання учням якісного зворотного зв'язку на уроці.

6. Опанувати можливостями онлайн-дошки Canva, навчитися створювати цікавий та інтерактивний урок української мови на Canva.

7. Опанувати методи навчання учнів основам програмування та алгоритмічного мислення.

Зміст:

1. Методика проведення інтегрованих уроків навчання грамоти в післябукварному періоді (на прикладі теми “Вони писали для тебе”).

2. Введення поняття «множення», особливості ознайомлення другокласників з арифметичною дією множення.

3. Розширення понять «периметр» і «площа» у 4 класі, ознайомлення зі способами знаходження периметра і площі геометричних фігур, застосування отриманих знань на практиці, висвітлення теми на освітній платформі «ІЗЗІ»

4. Навчання дітей розпізнавати та регулювати свої емоції, ознайомлення зі способами керувати ними.

5. Рекомендації по використанню перевірених стратегій рефлексії та якісного зворотного зв'язку для покращення результатів навчання, що допоможуть зробити уроки більш цікавими та ефективними.

6. Ознайомлення з функціями дошки Canva для створення інтерактивних вікторин для уроків, організації спілкування та співпраці між учнями, особливостями проведенняї уроків з використанням віртуальної дошки.

7. Розуміння поняття «алгоритм програмування», типи та структури алгоритмів, особливості мови програмування Scratch 3.0, принципів анімації та створення анімованих об'єктів.

Спікери

  • Спікер 1: Ірина Цепова.
  • Спікер 2: Юлія Матрос.
  • Спікер 3: Лідія Хоршунова.
  • Спікер 4: Тетяна Водолазська.
  • Спікер 5: Катерина Козлова.
  • Спікер 6: Катерина Нізкодубова.
  • Спікер 7: Ірина Табарчук.

    • Методичний день 04.04 00:00:00
    • Тестові завдання до вебінару “Методичний день 04.04” 01:00:00
  1. avatar
    Ганна Нікольська15.05.2024 у 22:02
    супер
    5

    дякую

  2. avatar
    Салтикова Валентина Григорівна01.05.2024 у 18:56
    Цікаво і корисно
    5

    Цікаво і корисно

  3. avatar
    Малік Світлана Віталіївна30.04.2024 у 22:07
    Супер
    5

    Цікавий курс. Дякую!

  4. avatar
    Гусева Наталія Анатоліївна29.04.2024 у 14:01
    Тестові завдання доступні та корисні.
    5

    Щиро дякую за корисний матеріал!

  5. avatar
    Сідорчук Тетяна Сергіївна27.04.2024 у 22:17
    Користик курс.
    5

    Дякую

Маєте код доступу на курс? Введіть його та приєднуйтесь до навчання: 

* блок не відображається якщо ви не увійшли на сайт або курс вже додано до вашої програми навчання

Перейти до вмісту